اپل واچ اولترا

اپل واچ اولترا معرفی و بررسی امکانات و مشخصات Apple Watch Ultra

امروز با مقاله اپل واچ اولترا شامل معرفی و بررسی امکانات و مشخصات Apple Watch Ultra این اسمارت واچ فوق العاده اپل در خدمت شما هستیم. این به تمام معنا اولین ساعت ورزشی اپل است و فوق طبیعی و عالی خواهد بود، زیرا با قوی ترین مواد برای ساخت ارائه شده و دارای استانداردهای مقاومت فشار در اعماق اقیانوس است و با استانداردهای نظامی زره پوش شده است. اپل واچ اولترا از نظر ظاهری یک ساعت حجیم با صفحه نمایش بزرگ و لبه مسطح است اما بسیار خوش دست به نظر می آید. عمر باتری آن “بهترین ساعت هوشمند اپل تا به امروز” است. همه چیز خیلی جالب به نظر می رسد، اما ما باید حقیقت را از طریق یک تجربه واقعی تماشا کنیم برای همین است که ما خرید اپل واچ الترا از مهام دیجی را به شما توصیه می کنیم، امروز اینجا هستیم تا قدرت فوق العاده ای را که ممکن است بهترین باشد را کشف کنیم. با بررسی اپل واچ الترا به عنوان یکی از بهترین انواع ساعت هوشمند 2022 ! با ما همراه باشید.

بررسی اولیه اپل واچ اولترا

در بررسی و مشخصات این ساعت هوشمند ما با ویژگی های فنی و ظاهری فوق العاده ای روبرو شدیم و البته همه اینها قیمت ارزانی ندارند و اپل واچ یک اثر هنری زره پوش و گران قیمت است، بخاطر کیفت ساخت بینظیر بدنه و فناروریهای استفاده شده ما میتوانیم بگوئیم اپل واچ نسخه اولترا واقعا بی نظیر است؛ بنابراین رقابت با آن نیز در واقع دشوار خواهد بود زیرا بهترین ساختار خارجی از نظر استقامت و دوام را دار است، همچنین بهترین شیشه را در بین رقبا دارد. با در دست داشتن این ساعت بینظیر در برابر خراشیدگی یا شکستن شیشه مقاومت خوبی وجود خواهد داشت و زیباترین و درخشان ترین صفحه نمایش دنیا در برابر چشمان شما خواهد بود. همه چیز فوق العاده است و ساعتی با قوی ترین میزان مقاومت در برابر نفوذ و فشار آب در دستان شما است. حتی به جرعت می توان گفت که سیستم watch OS 9 بهترین اتفاق برای ساعت های هوشمند در سراسر جهان است. همه چیز بینظیر است و این ساعت زیبا و بادوام همانطور که گفتم بهترین باتری بین ساعت های هوشمند اپل را با وزنی سبک ارائه کرده و شاید سایر ساعت ها فقط بتوانند از نظر باتری با آن رقابت کنند نه بیشتر! خوب تا اینجا تعریف به پایان رسید و ما مشخصات و نکات فنی بیشتری را بیان خواهیم کرد.

اپل واچ اولترا

اندازه اپل واچ اولترا 49 میلی متر است که بسیار بزرگتر از ساعت های جدید اپل واچ سری 8 است. سری 8 در سایزهای 41 میلی متر و 45 میلی متر موجود است و اندازه 49 میلی متری که نزدیک به 5 سانتی متر است باعث می شود این ساعت واقعاً بزرگ تر از سایر رقبا و حتی اسمارت واچ های جدید اپل باشد و شکل آن روی مچ دست واقعاً بزرگ به نظر برسد و این البته ناخوشایند نیست و به ترجیحات شخصی کاربران نیز وابسته است. حتی وزناین ساعت (61.3 گرم) از بقیه ساعت های اپل سنگین تر است، اما ما کاملاً همه جزئیات آن را دوست داشتیم.

تمام تجربه ما نسبت به تست بسیار خوب است، اما جشن سرسختی تمام نشده است، زیرا اپل واچ اولترا دارای استاندارد مقاومت در برابر آب IP6X و گواهینامه WR100 برای غواصی در نواحی عمیق زیر آب هست و همچنین گواهینامه (EN13319) برای شنا و شیرجه تا 40 متر علاوه بر گذراندن تست های سختی نظامی MIL-STD 810H وجود دارد و همه اینها به این نتیجه می رسد که شما با خرید ساعت هوشمند اولترای اپل یک تمساح پوست کلفت دارید نه ساعت!

در قسمت بیرونی بدنه ساعت تاج دیجیتال معروف اپل وجود دارد، اما به لطف شیارهای عمیق‌تر که حرکت آن را با انگشت آسان‌تر می‌کند، بزرگ‌تر از قبل شده و استفاده از آن آسان‌تر شده است و همچنین توسط یک پوشش برجسته محافظت می‌شود که جنس آن از تیتانیوم است. اگر مثلاً در سرما دستکش بپوشید، استفاده از دکمه‌ها را بسیار آسان‌ خواهد بود و در کنار تاج چرخان دکمه معمولی اپل وجود دارد، اما چیزی که در اینجا جدید است یک دکمه اضافی در قاب سمت چپ است. که به آن Action Button گفته می شود که می توان آن را سفارشی کرد تا هر کاری را فوراً انجام دهید.

ما همچنین دکمه‌ها را در حین دویدن آزمایش کردیم، و دکمه Action Mode بسیار عالی بود زیرا می‌توان آن را با حالت های بسیاری سفارشی کرد. ما آن را برای باز کردن برنامه تمرین تناسب اندام سفارشی کردیم و شما حتی می‌توانید انتخاب کنید که شما را مستقیماً به یک تمرین از پیش تعیین‌شده ببرد. این به این معنی است که می‌توانید گزینه‌های درون برنامه را نیز برای این حالت انتخاب کنید و نه فقط خود برنامه، و همه ما این حد از سفارشی سازی را واقعاً جالب و کاربردی می‌دانیم.

بهترین صفحه نمایش برای این نسل از ساعت های هوشمند

تصور کنید که یک ساعت بزرگ دارید که با طراحی بی نظیری که دارد تقریباً از همه چیز محافظت می شود، همه مخاطرات اعم از شکستگی، خراش، گرد و غبار روی کارایی آن اثری نمیگذارد و حتی فشار آب و عدم نفوذ آب در اعماق تضمین شده ، البته بیشتر این داستان به قیمت نوع و کیفیت صفحه نمایش تمام می شود، زیرا اکثر محصولاتی که در این رده طبقه بندی می شوند و به عنوان زره پوش یا “Rugged” شناخته می شود آن صفحه نمایش واقعا قوی که انتظار دارید را ندارند، بلکه بیشتر به جنبه های محافظی دقت شده . وضعیت در اینجا کاملاً متفاوت است، زیرا اپل بهترین صفحه نمایش را نصب کرده است که می تواند در هر ساعت هوشمند در سراسر جهان وجود داشته باشد، این کاملاً صاف و بدون هیچ گونه خمیدگی از هر طرف است و با یک قاب از تیتانیوم و همچنین شیشه یاقوت کبود احاطه شده است. ، و اندازه بزرگ 1.92 اینچ واقعا خیره کننده و رضایت بخش است.

صفحه نمایش اپل واچ اولترا

این صفحه نمایش از نوع Retina LTPO OLED است، به این معنی که از فناوری های مشابه با صفحه نمایش های فوق العاده آیفون با وضوح بالا و رنگ های بسیار زیبا استفاده می کند و حتی فناوری LTPO را نیز به آن اضافه می کند که علاوه بر داشتن کیفیت بسیار بالا، به میزان قابل توجهی در مصرف انرژی صرفه جویی می کند. وضوح حداکثر 502 در 410 پیکسل با تراکم 338ppi است و این عالی به چشم می آید. می توانید تصور کنید، همه اینها بزرگترین نقطه قوت اپل واچ اولترا نبوده و بهترین ویژگی به دلیل روشنایی شگفت انگیز صفحه نمایش است که تا 2000 لومن می رسد! و البته این امر تاکنون توسط هیچ “تلفن هوشمندی نیز ” محقق نشده است، به جز آیفون 14 پرو / پرو مکس که جدیدا مشاهده کردیم.

لیست جزئیات و مشخصات فنی اپل واچ اولترا در جدول زیر

ابعاد14.4 × 44 × 49 میلی‌متر
وزن61.3 گرم
سیم‌کارتپشتیبانی از eSIM
سایر مشخصات بدنه– جلوی شیشه‌ای
– پشت از جنس سرامیک و سافایر
– فریم تیتانیومی
– مقاومت در برابر فشار آب تا عمق 100 متر
رنگ‌هانقره‌ای
محدوده قیمتحدود 800 دلار
مشخصات و نوع نمایشگرRetina LTPO OLED
سایز1.92 اینچ
رزولوشن396 × 484 پیکسل
سایر مشخصات نمایشگر– نمایشگر همیشه روشن (Always-On)
– روشنایی 2000 نیت
سیستم‌عاملWatchOS 9
تراشهApple S8
پردازنده مرکزی2 هسته‌ای
پردازنده گرافیکیPowerVR
باتریلیتیوم یونی
استندبایعمر باتری تا 36 ساعت
حافظه داخلی32 گیگابایت
حسگرهاشتاب‌سنج، ژیروسکوپ، ضربان قلب، قطب‌نما، حسگر اکسیژن خون، حسگر دمای بدن، حسگر دمای آب، حسگر تشخیص عمق
سایر مشخصات و قابلیت‌هاپشیبانی از دستورات صوتی محاوره‌ای، قابلیت استفاده در عمق اقیانوس، قابلیت دریافت هشدارهای ماهواره‌ای و اعلام با صدای 86 دسی‌بل
شبکه بی‌سیمWiFi 4 (802.11 b/g/n)
بلوتوثنسخه 5.3 با پشتیبانی از A2DP، LE
GPSبله
NFCبله
USBخیر، شارژ از طریق شارژ بی‌سیم

دیدگاه‌ خود را بنویسید