مهام دیجی

سایت مهام دیجی ؛ بررسی اصالت و گارانتی

مهام دیجی

به همت همکاران ما در تیم طراحی و توسعه شرکت همراه تجارت مهام، فروشگاه مهام دیجی با انبوهی از محصولات دیجیتال راه‌اندازی و آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز است.

 

فروشگاه اینترنتی مهام دیجی در فاز اول اقدام به فروش موبایل‌های شیائومی و سامسونگ برای مصرف کنندگان عزیز کرده است. مهام همواره سعی بر این داشته تا با کیفیت‌ترین کالای دیجیتال بدون واسطه و بهترین قیمت به دست مصرف کننده برساند.

 

 

شما اگر به پلتفرم‌های مقایسه قیمت (نظیر ترب یا ایمالز) هم سری بزنید فروشگاه آنلاین مهام دیجی در صدر فروشندگان محصولات دیجیتال جای دارد. میزان بالای رضایت خریداران و امتیاز 5 از 5 در این پلتفرم‌ها گواه اهمیت بالای رضایتمندی مشتریان عزیز از خرید از مهام است. 

خرید از مهام دیجی ساده است. شما همراهان عزیز می توانید با مراجعه به فروشگاه آنلاین مهام دیجی به آدرس www.mahamdg.com خرید خود را ثبت کنید. گارانتی 18 ماهه همراه سرویس مهام و ضمانت اصالت و سلامت کالا تضمین کننده تجربه خوب خرید شما از مهام خواهد بود. 

همچنین برای رضایت شما مشتریان عزیز کلیه محصولات فروشگاه آنلاین دارای 7 روز ضمانت بازگشت هستند. باید توجه داشته باشید که فقط کالاهایی قابل عودت هستند که بسته بندی و پلمپ محصول باز نشده باشد و جعبه فاقد پارگی و خرابی باشد و هیچگونه برچسب و نوشته ای بر روی جعبه اصلی نباشد. همچنین توجه داشته باشید که هزینه ارسال و عودت به عهده خریدار می باشد. شما میتوانید شرایط بازگشت کالا را در سایت مهام دیجی مطالعه کنید.

اگر نیاز به کمک داشتید میتوانید از طریق چت آنلاین سایت مهام دیجی از مشاوره‌ی کارشناسان ما استفاده کنید. همچنین برای تماس با مهام دیجی میتوانید از طریق شماره 02128424757 با ما در ارتباط باشید.

 

شما همکاران عمده فروش و عرضه کننده‌ی محصولات دیجیتال نیز میتوانید برای خرید عمده‌ی محصولات با همراه تجارت مهام در ارتباط باشید. برای دریافت لیست‌های فروش شرکت همراه تجارت مهام لازم است شما همکار عزیز مدارک حقوقی خود را برای ما ارسال کنید که میتوانید برای هماهنگی در این رابطه با پشتیبانی همراه تجارت مهام تماس حاصل فرمایید.

 

 

فروش اقساطی موبایل

 

بزودی شما مشتریان عزیز می توانید خرید به صورت غیر حضوری از مهام خرید اقساطی کنید. این مورد به زودی به شما عزیزان اطلاع رسانی خواهد شد. خرید اقساطی از مهام سریع و به صرفه بوده و به این طریق شما میتوانید بهترین مدل مد نظر خود را به صورت غیر حضوری با بهترین قیمت تهیه کنید.

برای خرید غیر حضوری از مهام دیجی لازم است مدارک اعتبار سنجی بروز خود را برای کارشناسان مهام دیجی ارسال کنید. بعد از اعتبارسنجی موفق مهام دیجی مبلغ و شرایط ضمانت را به شما اطلاع خواهد داد. در این مرحله شما باید چک‌های ضمانت را برای مهام ارسال کنید و مبلغ اعتبار در قالب کد تخفیف در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

 

Iphone14

عرضه‌ آیفون 14

شرکت همراه تجارت مهام به عنوان یکی از اولین عرضه کنندگان سری آیفون 14 در ایران محصولات 2022 اپل را در سایت مهام دیجی آماده‌ی فروش کرده است. شما میتوانید برای اطلاع از قیمت محصولات اپل به سایت مهام دیجی مراجعه کنید.

تجربه 25 ساله مهام در واردات و عرضه‌ی کالای دیجیتال و رضایت خریداران و همکارانی که در طول این سال‌ها مشتریان همیشگی مهام بوده‌اند همواره ضمانت کننده‌‌ی تجربه خوب خرید شما خواهد بود.

بهترین گارانتی شیائومی و سامسونگ در ایران

گوشی‌های همراه تجارت مهام و سایت مهام دیجی با گارانتی همراه سرویس مهام عرضه میشوند. این گارانتی دارای پوشش سراسری در ایران بوده و خدمات واقعی گارانتی را به شما ارائه میکند. شما عزیزان می توانید برای اطمینان از اصالت گارانتی گوشی‌های موبایل با مراجعه به سایت همتا و استعلام اصالت از گارانتی دستگاه خود مطلع شوید.

همکاران ما در واحد پشتیبانی همراه تجارت مهام و مهام دیجی آماده پاسخگویی و مشاوره به شما مشتریان عزیز میباشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید