آیا می دانید بعد از خرید گوشی به کد فعال سازی نیاز دارید؟! همه گوشی هایی که وارد ایران می شوند نیاز به فعال سازی ” رسمی ” دارند تا بتوانیم از خدمات اپراتور ها استفاده کنیم. به این فعال سازی اصطلاحا رجیستری گفته می شود. طرح فعال سازی یا همان قانون رجیستری به منظور جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق وضع شده است. تمام گوشی های ساخت سایر کشورها ( به جز ایران ) که توسط شرکت ها یا مسافران از کشورهای خارجی وارد ایران می شوند نیاز به فعال سازی دارند و گوشی های وارد شده توسط مهام نیز از این قاعده مستثنی نیست.

شرکت همراه تجارت مهام به عنوان یک وارد کننده رسمی انواع کالای دیجیتال در اینجا آموزش فعال سازی گوشی موبایل را برای مشتریان و همکاران عزیز آماده نموده است. شما با بررسی و مطالعه محتوای این مقاله می توانید گوشی خود را به راحتی فعال نمایید

نحوه دریافت کد فعال سازی مهام به این شرح است

روش اول

با ورود به سایت مهام دیجی به قسمت رجیستری رفته و شناسه پانزده رقمی ( IMEI  ) را وارد کنید و کد رجیستری را دریافت نمایید
 

روش دوم

مشتری گرامی و ارجمند جهت دریافت کد فعال سازی و رجیستری محصول دیجیتال ( گوشی موبایل ) خود و ثبت آن در سامانه همتا لطفا در مرحله اول شناسه پانزده رقمی ( IMEI 1 )  که روی جعبه گوشی نوشته شده است را به شماره 100028424757 ارسال نمایید. 

پس از دریافت کد اختصاصی از سامانه فعال سازی شرکت همراه تجارت مهام با شماره گیری #2*7777* شناسه 15 رقمی ( IMEI 1 ) را وارد نموده سپس کد فعال سازی را وارد کرده و اطلاعات نشان داده شده را مشاهده فرمائید و در صورت صحیح بودن با ارسال عدد 1 تایید خود را ثبت کنید.

مهام دیجی