واردات و عرضه انواع محصولات اپل 2022

انواع محصولات اپل حدود پانزده سال است که وارد ایران شده و طرفداران بسیاری دارد. شرکت اپل و محصولات آیفون در بازار ایران به عنوان یک سری از کالاهای لوکس شناخته می‌شود اما جالب است بدانید که محصولات این برند از نظر تناسب قیمت با کیفیت فوق‌العاده و تکنولوژی‌های جدیدی که دارد برابری می‌کند. دودسته از محصولات Apple شامل ” سری‌های مختلف از مک بوک ها به عنوان رایانه قابل‌حمل” و ” انواع گوشی تلفن همراه آیفون در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف” هر ساله تولید شده و پس از رونمایی در کنفرانس خبری اپل به بازارهای جهانی عرضه می‌شود. این شرکت محصولات سفارشی را برای هر منطقه از جهان نیز (به طور اختصاصی) تولید می‌کند که از طریق پارت نامبر “کالا” قابل‌شناسایی و پیگیری است.

تاریخچه محصولات و خصوصا گوشی اپل در ایران یک سابقه 15 ساله قوی دارد و اکنون در سال 2022 این شرکت ده ها نوع کالای دیجیتال را تعریف و تولید نموده است. انواع گوشی های معروف اپل، رایانه های قابل حمل و سیستم های رومیزی ، تجهیزات صوتی و تصویری و موسیقی ، گجت های هوشمند و غیره که تنوع وسیعی از محصولات را شامل می شود در بین محصولات این شرکت وجود دارد.

انواع گوشی آیفون از 2010 تا کنون

سال 2007 دوران انقلاب گوشی های هوشمند بود و اپل گوشی های آیفون 3G را وارد بازار کرده بود اما سه سال طول کشید تا گوشی های شرکت اپل بازار مختص خودشان را در ایران پیدا کنند. گوشی های آیفون از سال 2010 با عنوان گوشی اپل آیفون 4 به طور جدی وارد بازار ایران شدند. آیفون 4 یک گوشی بی نظیر در میان موبایل هایی بود که آن سالها تولید شده بود و طرفداران خاص خودش را پیدا کرد؛ اما وقتی آیفون 5 وارد ایران شد به خاطر امکانات عالی و طراحی زیبا بسیار کاربر پسند بود و تقریبا همه کاربران از این گوشی بی نظیر استقبال کردند. شاید بتوان گفت که بسیاری از افراد از طریق همین آیفون 5 بود که در مورد سایر محصولات اپل مانند مک بوک ها نیز به بحث و گفتمان فنی یا سلیقه ای پرداختند و در سال 2020 بسیاری از طرفداران تکنولوژی با یک سبد کالای کامل از محصولات اپل آشنا بودند.

فروشگاه رسمی انواع محصولات اپل
انواع گوشی آیفون 13 – 13 پرو و 13 پرو مکس در کنار گوشی آیفون SE مدل 2022 بخشی از محصولات کمپانی اپل است که تحت عنوان گوشی های آیفون 2021 – 2022 وارد ایران می شود و در فروشگاه های معتبر به فروش می رسد. همراه تجارت مهام نیز سبد کالایی کاملی از این محصولات را وارد نموده ، ریجستر کرده و با گارانتی و ضمانت معتبر عرضه می نماید.

پیشرو در عرضه انواع محصولات اپل

طراحی مینیمال و حس زیبایی شناسی خاصی که در طراحی تمام محصولات Apple در نظر گرفته می شود باعث شده که توجه افراد حرفه ای را به سمت محصولات این شرکت جلب نماید. کمپانی Apple سری های مختلف مک بوک با نام اختصاری MACBOOK AIR – PRO  و انواع گوشی های ایفون را در رده های عمومی و اختصاصی تر مانند سری X , SE  تولید نموده و روانه بازارهای جهانی می نماید. اپل در ایران نماینده رسمی ندارد اما ” شرکت همراه تجارت مهام ” به علت علاقه ای که خریداران خوش سلیقه ایرانی به خرید محصولات این برند دارند، سعی می کند جدیدترین محصولات Apple را به محض عرضه کالا به بازارهای جهانی از طریق مبادی رسمی کشور وارد بازار ایران نماید.

انواع محصولات اپل صوتی

چرا مهام ؟!

کلیه مراحل از ثبت سفارش تا واردات و عرضه کلی و جزئی جدیدترین محصولات اپل در کمترین اختلاف زمانی با تاریخ رونمایی از محصولات جدید، توسط مجموعه مهام انجام می شود. اگر شما دوست عزیز ، مشتری گروه بازرگانی همراه تجارت مهام باشید متوجه خواهید شد که در هزینه و زمان خودتان صرفه جویی قابل توجهی داشته اید زیرا برای خرید از مهام هیچ واسطه ای وجود ندارد. ضمنا  کلیه خدمات پس از فروش و گارانتی این محصولات از طریق شرکت همراه سرویس متعلق به مجموعه مهام انجام می شود. برای ثبت سفارش و خرید کلی و جزئی محصولات اپل با کارشناسان همراه تجارت ” مهام ” در ارتباط باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید