واردات و فروش تجهیزات گیمینگ 2022

آتاری های قدیمی، نینتندو ناشناخته در ایران و تمام کنسول های بازی و انواع لپ تاپ و کامپیوترهای قوی ” های اند ” به نوعی از انواع تجهیزات گیمینگ شناخته می شوند. همه افراد چه آنهایی که اولین بار بازی های دو بعدی را با دستگاه آتاری تجربه کرده اند یا گیمرهای حرفه ای  این دوره و زمان، اخبار مربوط به دنیای بازی های کامپیوتری را به طور جدی دنبال می کنند. برای همه افراد خبرهای خوبی داریم

شما جزو کدام دسته از این افراد هستید؟! آیا با علاقه و تبحر خاص، خودتان را با دنیای بازی های کامپیوتری همسو کرده و اتاق شما به جدیدترین تجهیزات و سیستم کامپیوتری گیمینگ مجهز است؟! یا اینکه علاقه مند هستید فقط و فقط آخرین نسخه از فیفا را با کنسول بازی شخصی خودتان تجربه کنید ؟! همراه تجارت مهام برای شما خبرهای خوبی دارد!

شرکت همراه سرویس مهام به عنوان یکی از برترین واردکنندگان تجهیزات دیجیتال با دقت به نیاز بازار و درخواست مشتریان در سراسر ایران، توجه ویژه ای به واردات و عرضه تجهیزات مرتبط با بازی‌های دیجیتال نموده است. این شرکت همواره در واردات و عرضه جدیدترین کنسول های بازی PlayStation SONY  – XBOX پیشتاز است . 

انواع تجهیزات رایانه شامل : کارت گرافیک RTX – GTX NVIDIA – ATI  و یا جدیدترین نسل از پردازنده های AMD – INTEL  – مانیتورهای گیمینگ – جعبه کیس – موس و کیبورد و سایر لوازم حرفه ای مانند صندلی های مخصوص بازی و هر آنچه که شما از لوازم و تجهیزات مخصوص بازی نیاز دارید در بین تنوع بی نظیر انواع کالای دیجیتال مهام در دسترس شما است.

تجهیزات گیمینگ

آیا شما از انواع لپ تاپ گیمینگ استفاده می کنید ؟! برندهای معتبری همچون شرکت ایسوس و دل محصولات با کیفیتی را با عنوان لپ تاپ گیمینگ با کانفیگ های متفاوتی تولید کرده و در دسترس علاقه مندان قرار می دهند. این لپ تاپ ها به عنوان تجهیزات گیمینگ به گرافیک قدرتمند NVIDIA و یا رقیب سرخ روی آن یا همان شرکت شناخته شده با لقب AMD – ATI مجهز هستند. این لپ تاپ های قدرتمند پا به پای سایر تجهیزات گیمینگ در حال ارتقا و پیشرفت هستند. شما می توانید برای خرید لپ تاپ گیمینگ به فروشگاه آنلاین مهام دیجی مراجعه نموده و اگر سفارش خاصی مدنظر دارید با شرکت ما در ارتباط باشید.

تجهیزات گیمینگ را با کمترین قیمت خریداری کنید!

چنانچه قصد سفارش و خرید ( تکی و عمده ) انواع کنسول های بازی و یا لوازم کامپیوتر گیمینگ مانند کارت های گرافیک حرفه ای ” های اند ” شرکت NVIDIA را دارید، شرکت مهام برای ثبت سفارش خارج از کشور و یا خرید کالا از ایران در خدمت شماست. شرکت مهام سرویس نیاز مخاطبان و علاقه مندان به دنیای بازی های دیجیتال را بررسی نموده و جدید ترین تجهیزات و لوازم مورد نیاز را مهیا کرده است.  کلیه قیمت ها در فروشگاه اینترنتی مهام دیجی که متعلق به مجموعه بازرگانی همراه تجارت مهام است ، رقابتی بوده و کالاهای دیجیتال دارای اصالت و گارانتی با ارزان ترین قیمت در دسترس خریداران است.

شرکت همراه تجارت مهام یک وارد کننده رسمی کنسول های بازی است. انواع کنسول های بازی شامل محصولات سونی ( پلی استیشن 5 ) و سری های مختلف کنسول ایکس باکس مایکروسافت توسط این شرکت وارد کشور می شود. خرید کنسول های بازی جدید با قیمت عمده از طریق سایت مهام دیجی امکان پذیر است. مهام دیجی را راه اندازی نمودیم تا کالاهای دیجیتال با کیفیت و ارزشمند را بدون واسطه و با بهترین قیمت بازار به دست مصرف کننده گان برسانیم. با توجه به اصالت کالاهای موجود درمهام دیجی میتوانیم بگوییم که قیمت های خرید در حد کنسول های بازی موجود در آمازون منصفانه است. البته نباید افزایش قیمتی که به خاطر هزینه های قانونی اتفاقف می افتد را نادیده بگیریم. مشاوره در مهام دیجی کاملا رایگان است. همین الان به سایت مراجعه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید