خرید عمده گوشی موبایل و تجهیزات الکترونیکی با بهترین قیمت

سلام و درود خدمت شما همراهان همیشگی شرکت همراه تجارت مهام و فروشگاه آنلاین مهام دیجی.
خرید عمده گوشی همیشه دغدغه بسیاری از همکاران ما بوده است. افراد زیادی با نام و روش‌های مختلف اقدام به فروش گوشی میکنند. با این مقاله همراه باشید تا بهترین راه تهیه عمده موبایل را برای شما بازگو کنم.

خرید عمده گوشی

واردات مستقیم گوشی و تجهیزات الکترونیکی توسط مهام:

افراد و شرکت‌های مختلفی اقدام به خرید و فروش عمده گوشی موبایل میکنند. این در درجه اول شامل شرکت‌های وارد کننده میشود که خود گوشی را وارد میکنند و سپس برای فروش عرضه میکنند.
سایر شرکت‌ها و افرادی که در زمینه واردات تجهیزات دیجیتال و الکترونیکی کار میکنند همگی واسطه هستند و در این مورد پیشنهاد ما به شما خرید مستقیم از شرکت‌های وارد کننده است.

شرکت همراه تجارت مهام اقدام به فروش عمده برای همکاران به صورت آنلاین کرده و این امکان را فراهم کرده تا به صورت آنلاین بعد از تایید مدارک لیست قیمت را مشاهده کنید و خرید عمده گوشی موبایل و تجهیزات الکترونیکی خود را آنلاین ثبت کنید.

با خرید بدون واسطه از همراه تجارت مهام میتوانید اجناس مورد نظر خود را با تعداد و تنوع بالا و همچنین کم‌ترین قیمت تهیه کنید.

واردات کالا

واردات گوشی:

تنها در هفت ماه نخست سال 1400 حدود 10.5 میلیون گوشی به کشور وارد شده است. از این مقدار 48 درصد آن برند سامسونگ و 29 درصد شیائومی بوده است. واردکنندگان رسمی موبایل شرکت‌های بازرگانی هستند که طبق قوانین این حوضه اقدام به واردات گوشی میکنند.
این روند شامل مراحل پیچیده‌ی ثبت سفارش و گمرک میشود که کارشناسان با تجربه مهام دیجی با رعایت کامل قوانین این حوضه و از طریق مبادی قانونی اقدام به تسهیل فرایند واردات میکنند.

در حال حاضر بیشترین حجم واردات موبایل به کشور از طریق چین و امارات انجام میشود.

واردات ساعت هوشمند:

شرکت همراه تجارت مهام در پاییز 1401 اقدام به واردات محموله جدید ساعت کرده که شامل ساعت‌های جدید اپل سری 8 و اولترا و سامسونگ واچ 5 و 5 پرو خواهد بود. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از شرایط خرید عمده و قیمت همکار از طریق روش‌هایی که در ادامه نوشته شده با ما در ارتباط باشید.
خرید عمده ساعت

خرید عمده گوشی از مهام:

گروه بازرگانی همراه تجارت مهام با پشتوانه ۲۵ سال تجربه کارآمد در زمینه واردات و عرضه انواع محصولات دیجیتال شامل : برندهای معتبر لپ تاپ، کنسول های بازی ، دوربین ، اکسسوری های مرتبط و همچنین محصولات پر‌طرفدار نظیر گوشی های موبایل - تبلت و سایر کالاهای دیجیتال از بدو رونمایی تا زمان تحویل محصول در خدمت شماست.

خرید عمده از مهام به صورت رسمی و در قالب طرح افق میباشد. شما همکاران و فروشندگان عزیز میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره 02128424757 تماس بگیرید یا به صفحه همکاران در مهام دیجی مراجعه کنید.

با خرید از مهام دیجی ضمن اطمینان از اصالت محصولات میتوانید از 18 ماه گارانتی معتبر همراه سرویس مهام برای تمامی محصولات بهره مند شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید