ایفون 14

درباره ایفون 14 اطلاعات یا شایعاتی منتشر شده است!

تا همین چند روز پیش صحبت کردن از ایفون 14 یک جوک اینترنتی و طنز شبکه های مجازی بود. اما به تازگی اطلاعاتی در مورد مشخصات ظاهری و سخت افزار این گوشی آینده آیفون منتشر شده است. این اطلاعات شامل مشخصات سخت افزاری و ظاهر متفاوت و جدیدتر این گوشی است. با همراه تجارت مهام در خدمت شما هستیم تا درباره برخی از مشخصات ایفون 14 اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم.

بگذارید با ظاهر ایفون های 14 شروع کنیم. در مورد ظاهر ایفون های 14 باید گفت : احتمالا فضای منحنی بالای گوشی در نسخه جدید حذف شده است به طوری که صفحه نمایشگر دور تا دور دوربین و سنسور را پوشانده و حفره قرص مانند و یک حاشیه به شکل کپسول برای دوربین و سایر قسمت ها در بالای گوشی وجود دارد.

طراحی جدید ایفون 14

این تغییر ظاهری و بروز رسانی در نمایشگر قبلا درگوشی های شیائومی و سامسونگ رخ داده بود اما اپل برای انجام تغییرات ظاهری که معمولا هزینه های اضافی را تحمیل می کند، با احتیاط رفتار می نماید. البته این طرح جدید نمایشگر متأسفانه به مدل‌های Pro ایفون 14 محدود می‌شود و مدل‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر ایفون 14 همچنان دارای یک بریدگی و انحنای استاندارد ” طراحی سابق ” خواهند بود.

ظاهرا یک تغییر یا بهتر بگوئیم، یک به روز رسانی ظاهری دیگر برای آیفون 14 در نظر گرفته شده است. این بار ایفون فاصله لبه نمایشگر تا بدنه را به طور محسوسی کاهش داده و به سمت ساخت گوشی های بدون حاشیه حرکت می کند. ظاهرا انحنای دورتا دور گوشی ها نیز کمی افزایش یافته است.

درباره خانواده سری 14 ایفون

حذف مینی آیفون به عنوان یک نکته قابل توجه درباره سری 14 کمی تعجب بر انگیز است! شایعات مبنی بر این است که ایفون نسخه مینی را سری 14 حذف نموده چون گوشی های مینی قبلا مورد پسند خریداران نبوده است. اکنون اپل تمرکز بیشتری را برای تولید گوشی های بزرگ تر و ارتقای سری SE اختصاص داده است.

ما انتظار داریم چهار مدل از آیفون 14 را در سال 2022 با ابعاد زیر مشاهده کنیم که البته همانطور که گفتیم، ایفون مینی 5.7 اینچی در بین آنها وجود ندارد

  1. iPhone 14 = 6.1-inch
  2. iPhone 14 Pro = 6.1-in
  3. iPhone 14 Max = 6.7-inch
  4. iPhone 14 Pro Max = 6.7-inch

در مورد سایر تغییرات ظاهری که ممکن است طراحی گوشی آیفون را دگرگون کند نکته قابل توجهی وجود ندارد و همه تغییرات جزئی و کاربردی هستند. ظاهرا برجستگی دوربین های پشتی کمی افزایش یافته ا احتمال اضافه شدن یک رنگ جدید در طیف بنفش نیز وجود دارد.

ماکت ایفون 14

ظاهرا برای عکاسی با iPhone 14 دوربین Wide بهبود یافته را مشاهده خواهیم کرد و مدل های پرو به دوربین 48 مگاپیکسلی با قابلیت فیلم برداری 8K  مجهز خواهند شد. این خانواده جدید از همان تراشه BIONIC A15  استفاده می کنند و احتمالا فقط نسخه پرو مکس از BIONIC A16  جدیدتر استفاده خواهد کرد.

برآورد قیمت ایفون 14

  1. قیمت آیفون ۱۴ با پایه ۷۹۹ دلار
  2. قیمت آیفون ۱۴ مکس با پایه ۹۹۹ دلار
  3. آیفون ۱۴ پرو با قیمت پایه ۱۰۹۹ دلار
  4. آیفون ۱۴ پرو مکس با قیمت پایه ۱۱۹۹ دلار

در نهایت باید گفت که دلیل ( فنی ) خاصی برای مهاجرت از ایفون 13 به سری 14 وجود نخواهد داشت و مجموع تغییرات برای بهبود مشخصات ظاهری ایفون 14 اتفاق خواهد افتاد. اگرچه معمولا شایعات و اخباری که قبل از عرضه محصولات جدید منتشر می شوند به حقیقت نزدیک است اما تا عرضه این گوشی به بازارهای جهانی و بررسی دقیق سری چهاردهم باید چند ماه دیگر منتظر بمانید. تست و مقایسه دقیق ایفون چهارده با نسخه های قبلی و یا محصولات جدید رقبای چون پرچمدار جدید سامسونگ، بدون در دست گرفتن گوشی امکان پذیر نخواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید