بیمه گوشی همراه تجارت مهام

درباره بیمه گوشی همراه تجارت مهام

بیمه گوشی همراه تجارت مهام یک خدمت جدید از گروه بازرگانی مهام است که امروز درباره آن با شما صحبت می کنیم. گوشی‌های تلفن همراه خصوصاً سری‌های پرچم دار از قیمت‌های نسبت بالایی برخوردار هستند. خرید گوشی نو و یا تعویض گوشی کارکرده با یک گوشی موبایل دست اول معمولاً برای خریدارانش هزینه زیادی دارد. البته گوشی موبایل ما هرچه که باشد به عنوان یک کالای دیجیتال و وسیله‌ای کاربردی که همیشه و همه جا همراه ما است در معرض آسیب‌های فیزیکی قرار دارد بعضاً رفع مشکلات ناشی از این آسیب‌ها و صدمات از حیطه گارانتی نیز خارج است و برای شما هزینه در بر دارد. فرض کنید گوشی شما از ارتفاع زیاد سقوط کرده و صفحه نمایشگر آن دچار شکستگی شود! این مورد جزء گارانتی نیست اما تکلیف فرد زیان دیده چیست؟! آیا گارانتی “همیشه” برای خرید گوشی جدید کافی به نظر می‌رسد؟! همانطور که می دانید همیشه این‌طور نیست

آیا بیمه گوشی همراه تجارت مهام مفید است ؟!

از آنجایی که امروزه مردم برای خرید گوشی مبالغ نسبتاً هنگفتی را پرداخت می‌نمایند و خدمات پس از فروش برای خریداران و کاربران بسیار اهمیت دارد، ما نیز تصمیم گرفتیم خدمتی جدید را به مشتریان مهام ارائه کنیم تا خیال مشتریان قدیمی و جدید ما در مورد سطح بالای خدمات پس از فروش “مهام سرویس” راحت و آسوده باشد. 

بیمه گوشی همراه تجارت مهام

همان‌طور که در ابتدا اشاره کردم، گوشی‌های موبایل معمولاً از حوادثی آسیب می‌بینند که تعمیر آنها از روال گارانتی خارج است درنتیجه تعمیر گوشی آسیب‌دیده، هزینه‌های پیش‌بینی‌نشده‌ای را به خریدار تحمیل خواهد کرد و یا گوشی موبایل را از رده خارج می‌کند.

شرکت همراه تجارت مهام خدمتی را تحت عنوان ” بیمه کالاهای دیجیتال ” در نظر گرفته است و ازاین‌پس، تمام کالاهای دیجیتال خریداری‌شده از مهام ، تحت پوشش بیمه سامان خواهد بود.

طبق قرارداد فی‌مابین شرکت مهام و بیمه “سامان” این شرکت معتبر بیمه‌ای متعهد شد که انواع گوشی موبایل را ازنظر آسیب و خرابی‌ها ضمانت نموده و مواردی را که معمولاً تحت پوشش گارانتی نیست، پرداخت خسارت نماید. این پرداخت خسارت شامل : آبدیدگی، نم‌زدگی، نوسانات برق، القاء الکتریکی، ضربه خوردگی، شکست، آتشسوزی، انفجار، سیل و طوفان، سرقت با شکست حرز فقط از (منزل، محل کار و خودرو) می باشد و براین اساس در مقطع اعلام خسارت بیمه گذار موظف به ارائه تأییدیه کتبی مراجع انتظامی و قضایی مبنی بر احراز شرایط شکست حرز (مشهود بودن آثار سرقت از قبیل شکست شیشه، قفل و درب) خواهد بود، درغیر این صورت بیمه‌گر در قبال خسارت مربوطه تعهدی نخواهد داشت.

به‌زودی اطلاعات کامل‌تری را درباره بیمه محصولات همراه تجارت مهام را به اطلاع شما می رسانیم

روابط عمومی شرکت همراه تجارت مهام

دیدگاه‌ خود را بنویسید